Mjukvara

I likhet med alla andra Florian Schneider och Vince Clarke-wannabees kör jag Reason 2.5 (jo, jag har betalat!). Studio har en intervju med Ernst Nathorst Böös på Propellerhead Software.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.